سازش

               سازش

 

دارم از تو اعتراضی ساده حال 

گرچه باشی سبز مثل سیب کال 

 

این نباشد رسمش ای نارفیق 

قمه میگیری گلویم همچو تیغ 

 

روی صحبت با تو دارم ای عسل 

خواهمت بینم تورا کو رو کچل 

 

خوب میدانم که میدانی وبس 

خلوتها را نگویم پس نترس 

 

لعنت دلها بر جواد باد 

که پر رویی را به حامد یاد داد 

 

کاش بیت ناقصم در میگرفت 

شعله ای سوزنده او را از ته میگرفت 

 

تا بداند انکه اصل و بانی است 

ماندن بهر من و او فانی است 

 

من نمیخواهم نا خورده نمکدان بشکنم 

یا که نا دیده در کلامی اب ز رویت برکنم 

 

من فقط شرح وقایا میکنم 

چاره ای بهر بصیرا میکنم 

 

گرچه شاید اشتباهی سخت فاحش میکنم 

شاکی ام اما به هر ترتیب سازش میکتم 

 

                                                                      فاطیما 

                                                                     مرداد ۸۹

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

جالب بود

... سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام...
برام عجیبه این کارت اما مهم نیست...
متاسفم

توضیح بدم متوجه میشی

... شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

توضیح بدید

حامد بصیر شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://hamedbasir.blogfa.com

سلام
اون دلیلتون که می گی چیه...؟

سلام حامد
من یه دلیل داشتم که کما بیش محقق شد به هدفم برسم هر چند شما این وسط کمی اذیت شدید....
در متنی ادبی توضیح میدم
به شرطی که شلوغ بازی در نیاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد